torsdag 16 april 2009

Usch vilken dröm

Jag drömde att HIF gjorde riktig kalkonmatch. Säkerligen efter att ha sett Änglarna göra en sådan igår mot Häcken. Sen drömde jag att Pär Hansson skadade sig och bröt benet. PANIK!!
Usch, vad nervös jag är nu. Speciellt eftersom jag inte kan gå på matchen ikväll eftersom jag jobbar.

I övrigt somnade jag efter en sekund igår när jag kom hem och jag dessutom har jag gjort något med min axel igår så jag kan inte lyfta armen och det värker hela tiden. Det gör riktigt j***A pissont och jag är inte den som gnäller annars. Men det får nog bli ett besök hos farbror doktorn.

Nu ska jag äta något litet..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herman vill va på bloggen så hans mamma kan se honom. Han kan ha HIFmössa för att passa in i temat. /systeryster

Brodern sa...

Herman vill inte vara med i denna blogg och vika ut sig på detta viss. Han likt sin mamma är inte så intresserade av bollar och mål.
Juliana kolla länken: Hammarby tänker ställa upp med 11 st Dahl.

juliana.persson sa...

HAHAHAH en Dahlelva. NAJS!