onsdag 8 april 2009

Mysdag

Dagen har spenderats hemifrån hela dagen. Vi åkte och hämtade mamma och syrran i stan, åkte och åt glass på Sofiero, åkte och köpte kylpasta till datorn, åkte till Rydebäck, gick på promenad till affären med mamma och handlade till kvällsmaten, köpte lotter av pappa och vann en prinsesspysselbok, lagade lasagne till kvällsmat, åt lasage på uterummet, fick jättefina påskägg av syrran, sen spenderades resten av kvällen med att titta på tv i uterummet. Hur skönt som helst. Jag satt dessutom bara i linne. Våren är här!

Jag såg de första utslagna körsbärsblommorna. De jag såg förra gången jag trodde jag såg dem var fuskkörsbärsblommor som jag såg på långt håll. Men nu var det äkta vara.

Nu ska jag mysa lite i soffan och kolla tv och läsa mina dagliga bloggar.

Inga kommentarer: