tisdag 7 april 2009

Ett litet nålstick, eller flera

Nu sitter jag i telefonen och försöker få tag i min sjukgymnast. Det är dags för lite nya nålar i nacken. Så nu är det fixat. Ska bli skönt. Eller inte själva nålarna, men resultatet av dem.

Jag håller på att tvätta en skjorta också. Häromdagen så hade det kommit med en skinnhandske i tvätten så den färgade en del av det som var i maskinen. Bland annat min favoritskjorta som är vit och rosarutig. Den var blågrön och rosarutig. Men jag har tvättat den tre gånger i rad nu och igår var det nästan återställt så nu ska den nog bli som ny igen. Nästan i alla fall. Det är första gången jag har färgat tvätt så nu kan jag skriva upp det på min lista också.

Nu ska jag tömma vår jättespargris där vi samlar mynt för det ska sättas in på banken idag. Sen ska vi till Speedy och byta däck och sen ska jag jobba lite ikväll.

1 kommentar:

LiMiWa sa...

Hejsan svejsan! Jo, jag fick en liten fundering när jag läste din presentation. Vad ska man gå för att utbilda sig till danspedagog? =)