torsdag 2 oktober 2008

Morgondusch

Nu är jag hemma igen och har dessutom sovit i en stund. Jag fick min morgondusch imorse när jag gick hem. Satan i gatan vad det regnade. Jag var helt genomblöt. Så det var verkligen jättelönt att jag plattade håret igår. Det är lika lockigt nu igen. Men så blir det. Nu verkar det i alla fall vara lite sol som sticker fram bakom molnen.

Dagen kommer gå åt till att jobba, handla lite, göra en lasagne och imorgon bär det av mot Nyköping till syrran. Sen ska det flyttas och målas och tapetseras och läggas golv. Min kusin ska också följa med. Ska bli jättekul! Jag ska försöka hinna ta mig in i stan i Stockholm också. Jag behöver nya teknikskor och man kan ju passa på när man han en dansbutik i närheten.

Nu ska jag kolla Alla älskar Raymond och sen vet vi alla vad som börjar 12.50.

THESE ARE THE DAYS OF OUF LIVES

2 kommentarer:

Anonym sa...

godmorgon! HAHA

juliana.persson sa...

STure. haha. Min morfar :)