torsdag 23 oktober 2008

Jag måste vara gjord för att vara vaken på natten

Jag gick upp 8 imorse. Jag somnade halv 3. Jag var uppe en stund vid halv 5 och matade katten. Jag var uppe lite efter klcokan 6 en stund och sen gick jag alltså upp för dagen klockan 8. Inte mucho sömn om man säger så. Jag sov i och för sig i 5 minuter på sjukgymnastens bänk med 10 nålar instuckna i kroppen och 5 minuter på jobb innan jag skulle börja jobba. Det var faktiskt då jag hade min lilla down period. Vid tre tiden. Sen jobbade jag, slutade 20.00, handlade och lagade jättegod middag och sen kollade jag Efterlyst. Nu är jag inte ett dug trött. Pigg som en nötkärna. SÅ det kvittar hur tidigt jag går upp eller hur lite jag sovit jag är ändå pigg på natten. Jag måste vara felkonstruerad. ELLER SÅ ÄR VI MÄNNISKOR OLIKA?? KAN DET VERKLIGEN VARA SÅ????

Inga kommentarer: