onsdag 29 oktober 2008

HOLA!

Nu sitter vi på hotellrummet. Nystädat och fint. Lite lyxigt och ha nån som städar och bäddar varje dag. Igår gick det ju inte så lyckat. Flyget var jätteförsenat och sen kom bussen, sen gick inte bagageluckorna i bussen att stänga så fick det komma en ny. Så vi var på restaurangen klockan 23.00 och var hemma här igen klockan 01. Sen gick vi upp 7 idag.

Idag har vi varit på busstur. Jag sov mest. Jag kan aldrig hålla mig vaken på bussar eller i bilar och speciellt inte när jag sovit i 5 timmar. Ikväll ska det bli konsert och jag tror jag ska vara barnvakt. Vi har nyss ätit Kentucky Fried Chiken och jag har badat och ska snart äta frukt som jag köpt i saluhallen.

I övrig ösregnar det och är kallare än i Sverige. Barcelona har typ 9 grader och det är så kallt som det brukar vara mitt i vintern. Kul när det var 23 grader och sol här förra veckan. Men så kan det gå. Nu ska jag se vad som hänt i världen (som tur är ska vi inte flyga med Sterling hem) och sen ska vi snart iväg. Men nu har jag en dator så nu uppdaterar jag snart igen.

Inga kommentarer: