söndag 14 september 2008

Sådär ja

Mitt partysug från igår resulterade i en partykväll och natt som ledde till lite dålig uppdatering idag. Jag sov till 14, sen gick jag ut en promenad och sen komma mamma och pappa och kollade på fotboll. Fotboll som var urtjusig från HIFs sida fram tills att Marcus Lantz gick av planen. Om det berodde på hans totala dominans på mittfältet eller att HIF mentalt gav upp eftersom de redan ledde med 3-0 eller 20 minuter kan jag inte säkert säga. Men det var ett tråkigt HIF resten av matchen. Som tur är fick de ändå 3 poäng med sig där ifrån. Men det kunde lika gärna blivit 1. Men det gick vägen och det var skönt. Rasmus Jönsson imponerade stort idag med 2 mål och en assist. Helt klockren cykelspark på första målet. Han kommer blir bra kan jag tala om! Där finns potential. Dock är jag fortfarande lika besviken på Chansa. Han gjorde ingen rätt utom målet som han ju bara inte kunde missa. Annars var det för dålig klass på honom. Men vinst blev det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kolla du på tv? såg du 2-0 målet efter en solklar offside? blev så jävla förbannad!!!! :( hihi men antar väl att de var det bättre laget. även om det itne var så svårt eftersom vi inte är så bra:P / Hanna Norrköping

juliana.persson sa...

Jo jag måste hålla med om att det såg ut som en solklar offside på Henke men TV visade dåliga bilder där man inte såg situationen. Henke kan mycket väl ha varit onside men det såg väldigt misstänkt offside ut..