torsdag 25 september 2008

Guttenmorgen

Så gott jag har sovit inatt men en härlig HIF seger under kudden. Känns bra. Sista dagen på jobb idag för denna veckan. Det betyder helg imorgon, för mig i alla fall. Gött! Ikväll är det hockey igen. Rövle, eller förlåt, Rögle spelar. De spelade ju i förrgår och i lördags också har de inget annat att göra? Jag tyckte två allsvenska matcher i veckan var mycket fotboll. Detta är ju hockeymatch varannan dag för tusan. Tur att man inte är intresserad. Nej, jag håller mig till fotbollen. Nu ska jag klä på mig innan Days of our lives börjar, sen ska jag ut en tur med extramormor innan jobb. Arrividerci!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Visst var det härligt med en högst oväntad HIF seger!
Men..Den - ibland orättvist - begabbade HIF-målvakten räddade ju vårt gemensamma favoritlag.
Det blir tufft framöver men våra unga HIF-talanger har ju verkligen fått chansen att bekänna färg efter alla skador i truppen.Bra gjort!

RÖGLE??? Inget för mig.

Jag har förstått av din blogg att du har en egen dansskola.Verkar inspirerande.

Din sambo verkar trevlig men lite nerdig....
(Har läst hans,nästan obegripliga, Dat Mix Cup osv
blogg)

Katten verkar jättegullig.

Lycka till!

Laröding

Anonym sa...

Stada imorrn? if you have got time baaabe :) pöss

juliana.persson sa...

Vad trevligt med en så lång och rolig kommentar från en närboende. Vad glad jag blev. Igår gjorde, måste jag erkänna, Daniel en av sina bästa matcher trots att jag inte är förtjust i honom. Men igår var han bra. Min sambo är nerdig och jag förstår inte heller något i hans blogg, hehe. Tack igen för kommentaren.