måndag 29 september 2008

Nu är jag mätt

Nu har jag rotat fram mat ur frysen och lagat soppa på en spik kändes det som. Jag tror vi behöver handla. Han nog aldrig varit så tomt i kylen. Men så är det ibland. Mat fick jag i mig i alla fall. Jag är fortfarande lite bitter, men det går väl över snart. Är lite kinkig för att jag missar derbyt imorgon också. De måste se till att lägga HIFs bortamatcher mot MFF på sommaren när jag är ledig så jag kan gå på dem. Men jag får heja med hjärtat imorgon. Det gick ju bra när jag gjorde det mot Kalmar. Nu ska jag packa lite Traderapaket.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur lång var du???

Anonym sa...

Töm din mailbox. Försökte skicka mail till dig men det kommer bara tillbaka...............

juliana.persson sa...

då gör jag det :)

juliana.persson sa...

Nu är den tom