söndag 28 september 2008

Nu slår jag också till

Nu ska jag med fylla i lilla listan som alla andra gjort


KLÄDER
Skor: Penneys på Irland, Wedins
Sneakers: Från Wedins
Jeans: Lindex
T-shirt: H&M
Underkläder: Trosor från Åhléns och BH från Lindex eller Penneys

ACCESSOARER
Väska: Det varierar ofta. Väskaddict nr.1
Plånbok: Guess
Solglasögon: Oftast svarta ganska stora från Åhléns eller ett par pilot från Indiska
Klocka: Aldrig. Gillar inte att ha klocka på så jag kollar mobilen.

TEKNIK
Tv: 42 tum från Philips
Stereo: Hemmabiosystem från Andersson och Bose
Mobiltelefon: Sony Ericsson K810
Mp3: Ipod nano
Dator: Sony Vaio

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent White system
Tvål: Någon stor fin flaska från Åhléns som luktar lavendel
Parfym: Elizabeth Arden -Green Tea till vardags och sen skiftar det lite annars. Bland annat Dior - J'adore och Victoria Beckhams första
Medicin: Migränmedicin som heter Zomig, Aerius allergitabletter, Antibabypiller Cerazette och kortisonsalva som heter Elocon.
Vitamin: Magnesium och frukt
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Vilket som utom Ramlösa jordgubb/lime
Vin: Inget surt vitt och inga tunga röda. Hallå migrän!
Bröd: Det varierar
Glass: Absolut godaste glassen finns på Tasty House

HEMMA
Säng: Hilding
Lakan: Vita dra på lakan, vita örngott underst och sedan matchande påslakan och örngott överst.
Espressomaskin: Nej, tyvärr inte.
Kylskåp: Electrolux

FÄRDMEDEL
Bil: BMW 528
Taxibolag: Taxi Helsingborg
Cykel: Hade en fin grön Svalan men det snodde någon! Nu har jag en rosa gammal goding som jag fick av Milli.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Hår & Skönhet
Bank: Nordea och Ikano banken

Inga kommentarer: