söndag 7 oktober 2012

Härligt!

Städade köket som en galning när jag kom hem. Fläkten och det silvriga skitet man ska diska ibland, fick sig en omgång. Skåpen torkades och golvet likaså. Men nu är det fint. Sen tog jag mig en dusch och nu har jag landat i soffan och har nyss målat naglarna.

Det har inte hunnits med att lägga upp matbilderna idag för vi har varit på sci-fi mässa, varit på kalas hos Dannes mamma, varit hos mamma och pappa och sett HIF bärga ytterligare tre poäng. Atta är guld värd! Synd att poängen börjar att bärgas för sent bara. Sen kom jag hem och donade i köket och nu har jag tänt lite ljus och vi ska se vidare på Homeland.
Imorgon är det jobb som gäller och sen ska vi se Kalle på tv när han spelar mot Halmstad. Heja Varberg!
Nu ska jag lägga ifrån mig telefonen, smörja händerna och kolla på Homeland.

Inga kommentarer: