onsdag 3 oktober 2012

Bra start

Jag vaknade. Täppt och ont i halsen. Kul. Det är ju nästan en vecka sedan jag blev frisk från den förra förkylningen. Men inte nog med det så har jag dessutom migrän. Som inte vill ge med sig trots tabletter. Väldigt trevlig start på dagen. Imorgon ska jag ringa sjukgymnasten och beställa tid för akupunktur. En klassiker när medicinen inte hjälper på migränen är spänningarna i nacken. Så det ska lite nålstick få bota.
Just ju sitter jag och väntar på bussen. Man vet aldrig när den dyker upp. Det är tydligen något jättevägarbete på sträckan så den kommer lite när den vill. Igår kom 13.15 bussen 13.27. Så idag gick jag ner 13.20 men ingen buss i sikte än. Den har säkert kommit i tid idag för första gången, bara för att jag inte var här. Men nästa kommer 13.30. Men den lär säkert vara försenad till 18.20 bara för det. Jaja. Jag kommer nog fram så småningom.


Inga kommentarer: