måndag 27 augusti 2012

Tjohej!

Vilken härlig dag det blev idag. Rolig lunch och fika i stan med Emma. Sen skulle jag kolla lite på Pärlgården och de hade 50% på nästan allt så det var kul. Sen åkte jag hem. Njöt lite av vädret på balkongen och sen tog jag en liten nap på soffan. Sen cyklade jag laddad till jobbet och hade en jätterolig lektion.
Nu är jag hemma igen. Har diskat och ätit väldigt glamourös middag direkt ut plastlådan. Men det var gott i alla fall.



Det enda tråkiga idag är att Sundin lämnar HIF. Men jag förstår honom och önskar honom all lycka i Hammarby. Stort tack till honom för alla mål, alla backlinjer han sprungit sönder, alla avgörande mål och allt han gjort för HIF. Det svider när ens favoritspelare lämnar. Speciellt när han blev min favorit redan första gången jag såg honom spela. Men han förtjänar att få spela och inte sitta på läktaren. All lycka till Sundin. Du kommer vara saknad!

Inga kommentarer: