onsdag 1 augusti 2012

Fan!!!

Här åker man runt som en idiot för man ska handla några saker inför bröllopet på lördag. Det hela börjar med att min mobila plånbok inte funkar vad jag än gör. Så jag kan alltså inte betala bussen. Så jag får gå till en hållplats där de gula bussarna som också går till Väla stannar och åka med en sådan och betala med kort. Sen stannar det i chottaheiti så jag halvspringer in på Väla. Handlar snabbt det ska jag ha för att kunna åka till biltema på samma biljett för jag kan ju inte betala annars. Kommer till biltema. Det går INTE att hitta något på biltema och det är typ ingen som jobbar där så man kan fråga. Frågar en som skickar mig till fel våning. Slår upp i datorn och letar på den avdelningen den säger. Hittar inget. Slår upp i datorn igen och letar igen men hittar inte. Letar efter någon som jobbar där och är lite smått stressad över min bussbiljett. Han visar mig och DET ÄR SLUT!!! Det finns ju fan inte! Det kanske kunde stått i den förbannade datorn när man slog upp det!!!
Så nu kan jag ändå inte göra det som jag stressat runt och köpt saker till. Dra åt H*piiip*E!!!



Inga kommentarer: