fredag 17 augusti 2012

Rastlöööööös

Jag är inte bra på att bra hemma själv. Trots att jag storstädat och tvättat och haft mig så klättrar jag på väggarna. Det fina vädret gör det ännu värre också. Just nu sitter jag på balkongen och luktar på min lavendel. Lavendel är ju lugnande så det kanske hjälper. Funderar på att cykla en runda för nu är det luft i däcken. Men var cyklar man?
Jaja. I vilket fall som helst så är det helt awesome på vår balkong ikväll. Det är precis lagom varmt och stilla och solen skiner. Helt underbart att bara sitta här och lyssna på barnen som leker nedanför och på en och annan Vallåkrabil som kör varvstopp vid rödljusen. Tänk att för några år sedan var Vallåkraträffen årets grej för mig. Jag är fortfarande biltokig men jag har tröttnat lite på hemmapimpade bilar med fjantiga klistermärken. Men bilarna som är skickligt stylade och ombyggda är roliga att se.
Nu ska jag njuta vidare på balkongen och sen ska jag se vad jag tar mig för för att bota rastlösheten.



1 kommentar:

Anonym sa...

Du behöver något,litet,som du kan ägna dig åt.Lätt som en plätt,men svårt.