söndag 1 maj 2011

Lite luft?

Nu har jag landat i soffan och spanat BB. Jag röstade för första gången idag. På vem håller jag för mig själv. Mohaha! Nej, tror inte det är så intressant i alla fall.

Imorgon ska jag minsann till doktorn. Ska utreda min astmamedicinering. Senast jag fick andningssvårigheter av förkylningen så blev doktorn väldigt förvånad att min astma aldrig utretts, utan att jag bara fått medicin lite hit och dit. Så det ska de bli ordning på imorgon. Så får vi se om det blir bättre.

Man får hoppas att medicinen inte får mig att se ut såhär.




Men det ska nog inte vara någon risk..

2 kommentarer:

Ann sa...

Bra att de tar tag i det ordentligt. Det är ju viktiga saker. Du behöver kanske en helt annan sorts meducin. Hoppas det ordnar till sig :)

Lilla H sa...

Jag röstade inte men känner nog att jag borde ha gjort det. Tycker fel person åkte ut!