onsdag 27 oktober 2010

Var kom den energin ifrån?

Jag fick ett jätteryck och sorterade och storstädade sovrummet på massa grejs som låg och skräpade. Helt sjukt för innan jag satte igång så var jag helt slut. Men nu är jag pigg. Problemet är att jag blev hungrig. Jag köpte färdig svampsoppa till kvällsmat eftersom jag inte hade ork och jag var sugen på svampsoppa. Det skulle jag inte gjort. Trots att jag köpte extra svamp som jag stekte och la i och kryddade lite extra så smakade soppan så illa så jag inte kunde äta mer än några skedar. Den smakade liksom ingenting. (Så en liten varning för knorr champinjonsoppa som är färdig i påse) Men nu är jag ju hungrig efter min icke existerande kvällsmat och mitt städryck. Jaja. Så kan det gå.

Nu ska jag slå mig ner i soffan framför According to Jim. Dagens (eller nattens) höjdpunkt.

Inga kommentarer: