söndag 24 oktober 2010

Fotbollsdags

Efter besök på nya Elgiganten och Familia köpcentrum så är det dags för fotboll.
Jag blev helt skum igår kväll. Jag fick ett astmaanfall för att jag skrattade så mycket. Så jag hostade så jag spydde och sen fick jag feberfrossa i flera timmar. Helt mysko. Men sen sov jag bort det. Jag svettades nog bort det för jag var helt blöt i håret när jag vaknade. Som en liten bebis. Men nu är allt bra igen i alla fall.
Nu är allt bra för det är fotboll. Jag håller alla tummar för seger idag.



Undra hur många sådana här bilder jag har på min blogg. Inget tvivel var jag brukar stå på Olympia i alla fall.

1 kommentar:

Ann sa...

Egentligen behöver du ju inte ta några nya bilder. Bara använd samma om och om igen :) Sparar batteri. Nu är det sjukt spännande i allsvenskan. Sånt blir man också svettig av ;)