måndag 18 oktober 2010

Årets HIFare

Mitt val till årets HIFare föll på en spelare som aldrig, aldrig, aldrig ger upp. En spelare som i den sista kvarten av matcherna ibland är både anfallare, mittfältare och back. En spelare som alltid är sportslig. En spelare som har förmågan att dirigera ett helt lag och bidra med rutin trots sin ringa ålder. En spelare som trots sina framgångar inte har blivit stor i korken utan står med båda fötterna på jorden trots sina framgångar. En spelare som har utvecklats otroligt och som dessutom avgjorde årets hemmaderby mot MFF.
Min årets HIFare är: Marcus Nilsson!

Min andra starka kandidat som årets HIFare var Erik Sundin. Än en gång en spelare som aldrig ger upp. Sundin har, som de som läser bloggen vet, varit min favorit ända sedan jag såg honom i hans första träningsmatch med HIF. Han är också en kämpe och öppnar upp otroligt när han springer så mycket. Han kom inte långt efter Mackan i mitt val. Han får min hedersplats.

Vill du rösta på Årets HIFare så klicka här

Inga kommentarer: