torsdag 23 september 2010

Lockande

Alltså detta öra driver mig till vansinne! Jag har inte kunnat tryckutjämna på hela dagen så ikväll, i bilen på väg hem, så testade jag. Det blev ju kul! Jag trodde att det skulle ge bättre eftersom jag droppat och tagit nässpray under dagen och det gick att tryckutjämna. Bara det att när det väl lyckades så det knastrade i hela huvudet så blev jag så yr så det var som om man tog världen och kastade runt. Helt galet! Jag har aldrig varit så yr i mitt liv. Helt sjukt! Jag visste inte vad som var upp eller ner. Som tur var så varade det vara i ett par sekunder. Men locket som är kvar nu. Insane! Man brukar ju få lock när man tryckutjämnar och sedan så släpper det efter en liten, liten stund eller om man gäspar. fast detta locket är som om man tryckt in en propp i örat. Halvdöv och totalt lock nu i ca 20 minuter. Fatta hur skönt det ska bli när det väl släpper. Tröttsamt när öronen håller på att jävlas. Det känns så obehagligt att höra allt i burkljud. Men det går ju över som tur är.

Inga kommentarer: