fredag 24 september 2010

Åka tååååååg!

Jag skrev åka båt först. Lite förvirrad. Nu har vi kommit en bra bit på vägen och är framme om ca 1,5 timme. Just nu ser jag skog, lite hus, en åker energiskog, en lastbil och lite mer träd. Vi verkar bromsa nu så vi kanske ska stanna någonstans. Så får man reda på var vi är. Någonstans vid Norrköping tror jag att vi är eftersom vi var i Linköping för en stund sedan.
Jag kan glatt meddela att mitt öra är bättre. Droppandet och sprayandes kanske har gjort lite nytta. Skönt.
Nu försvann såklart täckningen en jag skulle publicera inlägget så jag får skriva lite mer. Nu åkte vi in i en tunnel så nu blev det kvällen som rumpnissarna sagt.
Nu skådar jag en fin sjö till höger om mig. Kan ju vara skärgård också. Sånt är inte lätt att veta här. Det är väldigt fint att åka genom naturen nu när allt börjar skifta färg. Nu kan jag skicka!



Inga kommentarer: