fredag 6 augusti 2010

Solning pågår

Nu ligger jag på bryggan igen och solar mig. Väldigt trevligt. Varmt och gott!



Igår var vi inne i stan och kollade HIF på en sportbar. Helt galen match! Och som alltid skulle Martin Hansson vara i centrum. Tack och lov att Lantz vågade säga det också. Det är så trist att det är någon sorts inte klaga på domaren regel i Sverige. De får göra vad som helst utan att bli ifrågasatta. Konstigt. Visst kanske Lantz gick in med båda fötterna men han var på bollen så jag hade nog gett honom ett gult och jag har viss förståelse för ett rött. Men då Hansson väljer att ge honom rött så har han satt en nivå, och det är när han ute håller den nivån sen som gör honom dålig.
Till exempel så borde Mattias Jonson blivit utvisad i situationen med May. Men han blev kvar och kunde istället göra mål.
Det är synd och det är nästan alltid såhär när Martin Hansson dömer.
Men det blev en poäng och den är jag nöjd med. Att vända, tappa och vända igen med en man mindre är strarkt!

Inga kommentarer: