tisdag 19 maj 2009

Världens finaste

Tänk så glad man kan vara att man har världens bästa syskon. Min storasyster och min storebror är verkligen de bästa syskonen man kan ha. Jag är så tacksam att jag har dem och att de alltid finns där för mig precis som jag finns för dem. Det finns så många som bråkar och är avundsjuka på sina syskon. Det är så onödigt. Ens syskon är det närmsta man har och det ska man ta vara på. Jag är så glad för att jag kan ha roligt med mina syskon. Vi känner varandra så väl och ibland läser man nästan varandras tankar. Men visst kan vi skrika och bråka ibland men vi vet alltid att vi älskar varandra. Mina fina, fina syskon!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkla rövslickare!!!

Anonym sa...

Du fyller år snart va... Ingen baktanke med detta inlägg! NEJ "IRONI"

Anonym sa...

Fan du fångade Bin Laden i bakgrunden på den översta bilden.

Anonym sa...

Är det lilebror som skrivit alla inläggen - i vart fall dt sista.../systeryster

Anonym sa...

Vadå, jag, skulle jag ha skrivit något sådant:-) /broder tuck

Anonym sa...

Jag såg när han skrev dem...

Sanna sa...

Åh va härligt med syskonkärlek! Jag vill också ha syskon ju.. en härlig syster man kan snacka skit med! :)