fredag 8 maj 2009

Förbannade försäljare

Jag har en försäljare från ett visst ställe som ringt mig femtioelva gånger när jag inte varit hemma. Sen fick jag ett brev med kontaktuppgifter till henne och vad det gällde. Brevet var dessutom formulerat som om jag redan köpt produkten.
Jag mailade henne och sa att jag inte skulle ha något. Inget hände. Sedan mailade jag deras kundtjänst och sa en gång till att jag inte villa ha något. Idag hade hon ringt mina föräldrar och sökt mig!!! Så ringde jag upp och pratade in på hennes telefonsvarare att jag mailat både henne och kundtjänst att jag inte ska ha någonting av dem!!!
Då ringer hon upp och säger bara att kundtjänst sa att du sökte mig, vad gällde det??? Hon låtsas alltså som om hon inte vet alls vad det gäller trots att jag sagt till henne 3 (!) gånger varav en av gångerna för ca 4 minuter sedan. Jag säger vad det gällde och tror ni inte att hon sen ändå börjar försöka sälja och omformulera och få mig att tro att jag ska spara massa pengar och så frågade hon om vår verksamhet skulle lägga ner bara för jag inte ville handla av henne. Helt sjukt!!
Tror ni att hon hade provisionsbaserad lön, eller? Sen blev hon dessutom skitarg när jag sa nej tack (för femtioelfte gången) efter hennes alla 500 utläggningar.

Inga kommentarer: