torsdag 14 maj 2009

Dagens dusch


Mamma ringde innan för de var i närheten och skulle äta så jag mötte upp dem där. Jag skyndade mig att göra mig klar och sprang ner i källaren och drog ut cykeln. I samma stund som jag lppnar källardörren så öppnar sig himlen. Så det blev rallycykel och sedan ställde jag cykeln på jobb och fick skjuts hem när jag träffat mamma och pappa. Det vräkte verkligen ner! Nu är det uppehåll men himlen ser mörk ut så vi får se hur det blir när jag ska gå till jobb sen.

Nu lagar jag lasagne så vi ska snart äta. Jag är hungrig som en bäver så det ska bli gott. Sen blir det jobb klockan 17 och ikväll kommer nog brorsan hit så vi ska kolla andra semifinalen i Eurovision. Jag ska lämna mina proffsutlåtanden om vilka som går vidare precis som förra gången. Nej, nu ska jag ta ut lasagnen och duka fram.

Inga kommentarer: