måndag 24 augusti 2015

Starten på en händelserik vecka

Måndag igen. Helgen har varit sjukstuga. I fredags eftermiddag blev jag sjuk och Daniel var sjuk sedan innan. Så det har varit soffa, säng, serier och film hela helgen. Känns konstigt när det är måndag igen. Vi skulle egentligen på kräftskiva så det var trist, men inte så mycket att göra åt.
Nu ska jag till jobbet i alla fall. Fortfarande snuvig och framför allt SÅ VARM! Haha. Denna förkylningen har satt sig på min termostat och gjort mig ännu varmare än jag brukar vara. Nu hoppas jag resterna av den försvinner snabbt för nästa helg är välplanerad. På fredag ska vi på Rasmus Seebach konsert i Helsingör, på lördag ska vi ha kräftskiva hos min morbror och på söndag är det DERBY!!! Men idag hämtar HIF tre pinnar i Norrköping. Det brukar ju gå fantastiskt bra i Norrköping. Men någon gång måste det vända där också. Fullt ös HIF!

Inga kommentarer: