måndag 17 augusti 2015

Jag blev sugen

Jag blev faktiskt lite sugen på att blogga såhär på bussresan till jobbet. Fullt ös på förskolan idag med lång dag. Jag jobbar två långa och tre korta dagar där på mitt schema. Lagom skönt. Mest lyxigt med 9-13 varje fredag. Det är najs!
Vad gör jag annars då? Vår lägenhet är i lite förändring med nytt golv i köket, ny köksmöbel, balkongen har fått make-over och i torsdags köpte vi ny soffa som blev SÅ BRA!!
Annars har jag mysigt med Daniel. Tänk att vi snart varit gifta ett år. Världens finaste man! Jag hänger med Emma och finaste Douglas och Milli som snart också ska ha en bebis.
I helgen var jag hos min kusin som också ska bli mamma om en vecka ungefär. Helt overkligt med alla dessa små människor. Vilket underverk när man tänker på det. Nu blir det bussbyte och sedan jobb. Ikväll stundar HIF!!







Inga kommentarer: