fredag 5 december 2014

Knas!

Skulle gå upp 6 idag men vaknade lite innan 5 och kunde inte somna om så jag gick upp och kollar lite på tv och har ätit god frukost. Pappa hade julbord på jobbet igår och vi fick med oss lite rester så jag har ätit minijulbord till frukost. Väldigt mini. Två köttbullar, en prinskorv, ägg och lite Jansson. Gottigott och mysigt att sitta här i mörkret med adventsljusen tända.
På tal om adventsljus så mailade jag tidningsbudet igår. Det är andra gången på en vecka som de kör sönder ett ljusnät i en buske på julhuset. De kör liksom rakt in i busken när de ska lämna tidning och drar med sig nätet så det slits sönder. Smidigt.. Undrar hur de gjort om det var staket istället för buske? Jaja. Vi får väl se vad de har att säga om det.
Nu ska jag mysa vidare i soffan tills jag ska bege mig iväg!




Inga kommentarer: