torsdag 18 december 2014

Inget ont

Inget ont som inte har något gott med sig. Vi trotsade ösregnet och tog Liseberg idag ändå. Men det var mysigt och vi var nästan ensamma där så det var ganska skönt. Ingen trängseln och inga köer. Nu har vi landat på hotellet för att torka lite innan vi ska äta. Lite oflyt hade jag innan också för när vi parkerade i p-huset så var automaten utomhus i ösregnet och det var så bakvänt jämfört med hemma så man tog inte kortet förrän man var klar med betalning (efter 20 tryckningar på en trög 10:- knapp) så jag GLÖMDE kortet i automaten! Det sjukaste är att jag fick ett nytt kort IGÅR för att det gamla går ut. Så detta var det första jag gjorde med kortet och fick sedan spärra det. Tur i oturen har i alla fall ingen handlat på det utan någon ärlig människa hittade det. Tur för det tog ändå en bra stund innan jag upptäckte det.










Inga kommentarer: