torsdag 22 augusti 2013

Cool upptäckt!

Vi har funderat lite på att åka till Liverpool. Men samtidigt så vill jag till Dublin. Men nu gjorde jag en cool upptäckt! Från Holy Head, som ligger en bit från Liverpool kan man åka båt till Dublin. Så då kan man åka till Liverpool, vara där ett tag, åka tåg till Holy Head och sedan båt till Dublin! Det var dessutom ganska billigt, både tåg och båt. Det hade varit en rolig utflykt minsann! Sen kan man vara i Dublin lite och flyga hem därifrån.
Visat låter det kul!?

3 kommentarer:

Ann sa...

Låter väldigt kul :)Vi har funderat på Liverpool flera gånger men jag blir så trött när jag inte kan flyga direkt. Själva resandet och byten och mög är inte min melodi. det får gärna gå fort!

juliana.persson sa...

Norwegian flyger direkt från Köpenhamn till Liverpool. Kostade typ 250 spänn vissa dagar. :)

Ann sa...

Va? Har kollat tidigare men då fanns det inga direktflyg dit. är det nån nymodighet?