fredag 11 januari 2013

Ingen fredagsfeeling

Jag längtar efter att börja jobba! Man får ingen fredagsfeeling när alla dagar är likadana. Tror det beror på att det har varit massa helger och sånt också så det känns inte sådär fredagsmysigt. Jag brukar dessutom alltid städa på fredagar, men det gjorde jag ju häromdagen så det behövs inte idag.
Jag minns fredagarna i skolan. Det var awesome. I nian gick vi bara till 12 och hade gymnastik på GH sista timmen. Sen åkte jag och Milli alltid med 1an till stan och spanade på killar och dingade.
I gymnasiet gjorde vi oss alltid extra fina på fredagar och jag och Emma hade sånglektioner då så det var alltid extra kul.
Idag är det bara en vanlig dag fast solen skiner. Och det är ju inte helt fel det! Jag tror att jag är lite extra kinkig också för våra egentliga fredagsplaner ställdes in. Men vi ska nog på bio istället så får vi se om fredagsfeelingen kommer.


1 kommentar:

Anonym sa...

Det är alltid öppet i Rydebäck för fredagsfeeling. Ikväll bjuds på kycklingspett med sataysås.