söndag 20 januari 2013

Gör jag annat?

Det låter som att jag alltid städar. Men så är det verkligen inte. Men idag städar jag. Det hela började med ett paket strössel som åkte ut över hela golvet. Sen blev soffan dammsugad och alla kuddar vädrade och puffade. Sen tvättar jag efter översvämning i badrummet igår. Och så har jag torkat golven för det blev aldrig av häromdagen. Men det är skönt att göra riktigt rent nu och sen när man börjar jobba (imorgon) så är allt i ordning och man behöver inte städa hela tiden. Imorgon får vi dessutom besök av familjen Filippa och nya lille Oscar. Tänk att man ska träffa en ny liten människa som inte fanns förra gången man sågs. Eller fanns gjorde han ju, inne i magen, men nu är han här på riktigt! Galet! Filippa dansar ju hos mig också så imorgon är det dags att dansa också. Lilla fina Filippa. Hon är så duktig den lilla damen. Hon han minsann slitit åt sig en stor bit av både mitt och Daniels hjärta. Gullunge!
Nu piper tvättmaskinen så nu får jag springa!


Inga kommentarer: