måndag 28 januari 2013

Biooo

Då har man varit på bio också. Jack Reacher var ganska bra och roligare än jag trodde och mindre action än jag trodde, vilket var positivt. Men varför, VARFÖR, ska alla filmer vara så låååååånga nu för tiden? Det kvittar nästan hur bra en film är när de är så långa. Man orkar inte koncentrera sig så länge. Speciellt inte på bion när man sitter helt inträngd och klämd och inte kan röra sig. Men jag får väl lära mig att stå ut med långa filmer är det verkar ju vara nya innegrejen.
Nu ska jag spana lite på tv och plocka undan lite här hemma så det är fint inför veckan. Jag tycker om att ha städat när man kommer hem från jobbet på kvällarna. Så man bara kan slappna av och njuta av kvällen. Vad töntigt det lät. Jag ska nog sluta skriva nu för jag känner att jag svamlat lite. Tjohopp!


Inga kommentarer: