söndag 9 oktober 2011

Varför?

Varför är jag förkyld varje morgon när jag vaknar? Helt stört. Idag känns det som om min skalle ska sprängas och jag är helt täppt. Jag börjar tro att det är för att jag är allergisk mot vår bäddmadrass. Den har nämligen två sidor. En sommarsida av bomull och en vintersida av ull. Vi har aldrig haft ullsidan upp förrän nu och jag har varit förkyld varje morgon sedan dess. Det får vi nog undersöka. Annars har jag väl fått en släng av ihållande morgonförkylning eller nåt.

Jaja. Över till något annat. Min tårta till Julius fest blev populär.



Här är en liten bild på förrätten också. Den var galet god!




1 kommentar:

Pigg 30-åring sa...

Tack för all hjälp. Trevligt med sällskap i köket och underlättade betydligt. O som jag sa till gästerna, jag vågar inte ge mig in på desserter o efterrätter efter man smakat på dina.