söndag 2 oktober 2011

Njutningsfullt

Det är andra oktober och jag sitter på balkongen och dricker te. Det är så fantastiskt underbart. Jag som bott i hus i hela mitt liv kände min ofta instängd i gamla lägenheten utan balkong. Nu är det bara att ta sin lilla tekopp, öppna dörren och gå ut i friska luften med en vy som sträcker sig ända till Danmark. Hur härligt som helst! Speciellt eftersom jag nyss packat upp lådor, botat min murgröna från spinn (förhoppningsvis), sorterat papper och betalt räkningar. Då är det extra skönt och sätta sig här ute med en kopp te, fötterna på Dannes stol (när katten är borta...hehe) och njuta. Nu ska jag surfa nätet efter roliga recept. Jag längtar efter att baka och laga massor av mat i mitt nya kök!



1 kommentar:

Anonym sa...

Varför har DU sorterat papper?