torsdag 27 oktober 2011

Bortskämd

Jag blev bortskämd av Daniel idag. Jag fick minsann både en ny väska och två bjällerhjärtan när vi var på Väla idag. Först blev jag kär i en orange väska på Accent. Men jag kom fram till att orange kanske inte är det man använder varje dag och att jag behöver en ny svart "funkar alltid väska" Så det blev en svart från Friis. Tjusig som attans! Tack min lilla kotte!
 Den orange som hade mycket snyggare orange färg i verkligheten och inte såg plastig ut.
 Min nya fining som på något vis verkar mindre fyrkantig i verkligheten. Fin som attan!
Och här är mina fina hjärtan som är massor av små bjällror. De har redan ett perfekt utvalt ställe att hänga på till jul. Lovely!

1 kommentar:

Ann sa...

Snygg väska. Jag vill cokså ha en ny men det jag hittade på nätet kostade 1500 spänn och då blev jag snål. Köpte en väska i London men när jag kom hem med den så blev vi ovänner. Gillar inte den alls ;(