torsdag 14 juli 2011

Mycket på en dag!

Här är firandet över och vi har hunnit med en hel del idag!
Tur till Danmark blev det först. Sen skulle vi leta efter en sprits till Dannes mamma så vi åkte till en affär. Då började jag få lite migrän, så jag tog en tablett. Min migrän brukar alltid försvinna om jag tar tablett och framför allt om jag tar den så tidigt vid anfallet som jag gjorde idag. Men ca 15 minuter senare på OJ's parkering fick jag springa ut i buskarna och spy. Det är nog rekord (för mig) i snabbast utvecklat migränanfall. Speciellt när jag tagit medicin. Galet!
Men efter en stund på sängen och mer medicin så var jag redo för kalas.
Många fina presenter och god mat. Hur bra som helst! Tack för allt!
Nu är jag lite småslut och har landat i soffa.
Imorgon blir det kalas för Daniels systerdotter och jag och Daniel firar 6 år som förlovade.



2 kommentarer:

Ann sa...

NU hänger jag inte riktigt med. Har du också fyllt år? Samma dag som Danne eller ?
I så fall säger jag GRATTIS till allt. Alla födelsedagar och andra bemärkelsedagar :)

juliana.persson sa...

Jag fyller år nästa vecka så vi firar det också med Daniels släkt på hans födelsedag! Men tack för alla gratulationer i alla fall :)