fredag 8 april 2011

Lite bättre

Det fanns tyvärr ingen tid hos doktorn idag men jag fick Betapred (kortison) utskrivet. Har fått det innan när jag haft samma problem. Har tagit det nu och har lättare att andas. Så får hoppas det håller i sig och inte blir värre för då skulle jag ringa doktorn igen. Ska även dit längre fram och utreda min medicin för astman då den jag har inte verkar vara tillräckligt bra.
Nu ska jag vila. Jag somnade innan 24 igår (sensation) och vaknade 9.30. Jag behövde nog en del sömn. Men jag är ändå trött så det märks att allt inte står rätt till i kroppen. Men det hoppas vi det ska bli ändring på.
Hoppas ni har en fin fredag!


1 kommentar:

Ann sa...

Hoppas du får styr på andningen innan söndag i alla all så du inte storknar alldeles ;) Nä jag bara skojar. Verkar oerhört jobbigt det där.
Lars är under utredning om utifall att han har astma och testar två meduciner nu.