lördag 19 februari 2011

Solning inomhus

Vi har väldigt soligt i vårt vardagsrum. På sommaren har vi sol i stort sett hela dagen. Just nu skiner den in här för fullt så jag har suttit och solat genom fönstret. Skönt både med ljuset och man blev faktiskt alldeles varm på huden. Man kunde nästan låtsas att det var sommar.

Jag tänkte jag skulle packa färdigt idag och kom på att jag behöver en liten plånbok med myntfack. Det blir så mycket mynt av euro och jag vill inte ha min vanliga plånbok som är stor som en handväska bara för jag ska ha plats för alla kort och företagskvitton och sånt. Den orkar jag inte släpa på i Dublin så nu är jag på jakt efter en liten som jag kan ha. Får se om vi har något här hemma, annars kan jag köpa någon billig i Dublin kanske. Annars har jag nog allt som jag ska ha med mig. Nu är det inte långt kvar!!

Inga kommentarer: