torsdag 3 februari 2011

Nu så

Då var badrummet städat. Hatar att städa badrummet för det känns som om man bara drar runt allting. Mitt favoritsätt att städa badrummet är att tömma det och spola allt med jättevarmt vatten från duschen. Så blir det riktigt rent. Det är dessutom bra mycket lättare än att torka och ha sig och vattnet kommer liksom åt överallt där en trasa inte gör det.
Nog om toalettstädning för det är avklarat nu.

Nu är det torsdag. Sista arbetsdagen för veckan. Nästa vecka ska jag ha praoelev. Trevligt. Det är även dags för HIFs sista träningsmatch i Portugal. Spänningen är olidlig. Eller inte. Men kul ska det bli!

Jag känner att jag är lite virrig just nu men jag ska berätta en sista sak. Jag hatar Halebops reklam där det sitter en tjej och sjunger. Så störig!

Over and Out!

1 kommentar:

Ann sa...

spolar du överallt? Väggar, golv, toa, vask ? Måste ta en evighet att torka upp :9
Tack för frissetipset. Jag har bokat in mig hos Daniel i morgon 1600. Spännande!