lördag 1 maj 2010

Maj är här!!

Nu är det maj och våren är här på riktigt. Jag blev dyblöt av ösregn efter att gå till Hemköp innan och för en stund sedan sken solen. Så det är vår på riktigt!
Jag har nyss lyssnat på Lunds studentsångare som sjöng in våren och mitt under "O, hur härligt majsol ler" så kom solen fram bakom molnen.

Nu ska jag ge mig på att fixa min Iphone IGEN denna veckan. Häromdagen fick jag återställa den och synkronisera och allt vad man ska för att mina Apps inte går att öppna. Då försvann alla apps under hela proceduren. Så jag fick ladda ner alla igen från Appstore. Idag när jag startade om min telefon för att det inte gick att MMSa så slutade alla mina apps att fungera IGEN. Jag blir galen!!! Iphonen är det bästa OCH sämsta telefon jag haft. Den är bäst när den funkar men inte lika bra när den inte funkar, lite väl ofta...

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara hos Apple barn, bara hos Apple.