måndag 31 maj 2010

Jag har röstat i Svensktoppen!

Jag blev utvald att rösta på Svensktoppen i fyra veckor och nu har jag precis gjort min första röstning. Kändes kul att få rösta där!
När jag var liten och vi åkte till min mormor och morfar så lyssnade vi alltid på svensktoppen för det var alltid den tiden vi körde. Jag älskade det! Då var svensktoppen helt annorlunda och det var bara svenska låtar och dansband. Det är kanske därför jag älskar dansband. Jag var tokig i Arvingarna mindre och var med i deras fanclub och har deras autografer och allt möjligt. Men jag gillar fortfarande dansband. Det är musik man blir glad av.

2 kommentarer:

Broren sa...

Bara för det påminner om Hästveda Marknad och mitt o dagens födelsegris solo från i afton dans i skogen i norrland mitt i natten.

Broren igen... sa...

Tack för maten idag och igår. Du kan ju ta jobb på cavolonero när som. Kan du baka sånt där bröd också? Tzatsiki vet jag du kan göra.