onsdag 25 november 2009

IKEAkost

Nu har kvällsmaten landat i magen. Det blev IKEAmaten nummer 1. Potatis, köttbullar, gräddsås och lingon. Gottigottgott!
Jag är helt slut i kroppen och ska bara slösurfa lite medan jag kollar på Manchester United som det tyvärr inte går så bra för just nu. Eller de har i och för sig det mesta av spelet men de ligger tyvärr under.
Sen ska jag nog se Vicky, Christina Barcelona som jag fick hem från Lovefilm. Skickligt att jag fick två filmer med Scarlett. Hon var ju även med i "Dumpa honom". En fil som för övrigt inte var speciellt bra.

Torsdag imorgon! Grattis Tor!

2 kommentarer:

Inte din bror. sa...

Du kan ju alltid lägga in lite grejor på tradera och sälja så du får lite julpengar så du kan köpa klappar till din bror eller nåt.

juliana.persson sa...

Bra idé :)