onsdag 4 november 2009

Henke som staty

Det har ju skrivits mycket om det här med att Henke borde bli en staty i Helsingborg. Det startades en Ansiktsbokgrupp och det blev tusentals medlemmar. Jag hade också blivit medlem om jag varit med i ansiktsbok, men det är jag inte. (Precis som fotboll så föredrar jag mina vänner live)

Men jag tycker det är lite taskigt att ingen startat en grupp om en annan HIFstaty. Den skulle hetat:

"Daniel Andersson som staty i Bjuv"

Jag har till och med förslag på i vilken position han kan vara när han avbildas. Tänk Halmstadmatch så kan ni nog förstå.

2 kommentarer:

Ann sa...

Haha du är för rolig :D Kan absolut se den statyn framför mig. Snälla registrera dig på Ansiktsboken och bilda den gruppen. Den hade gjort succé

juliana.persson sa...

Haha :) Jag är lite sugen måste jag säga. Jag får smygstarta den med sambons facebook.