torsdag 11 juni 2009

Några timmar senare...

Dagen försvann i ett nafs. Jag somnade om vid halv 10 sedan sov jag tills vi åkte ut till Väla för klippning av Daniel. Sen gjordes det lite ärenden och sen åkte jag direkt till jobb där jag mötte upp mamma för att färga hennes ögonbryn och fransar. Sen jobbade jag och sen gick jag hem, gick direkt och hyrde film, slängde mig i cancergrillen en liten stund och sedan handlade jag lite.

Tillbaka till filmen jag hyrde då. Daniel övertalade mig att hyra Armageddon eftersom jag inte sett den. Nu har jag sett den. Tyvärr. Så kan jag få tillbaka 2, 5 timmar av mitt liv nu? Alltså jag har sett tjejfilmer som är mindre puttenuttiga än denna film. Allt ska gå fel men man vet ändå att det kommer lösa sig till slut. Sen när allt klarat sig så är det plötsligt 40 tal och alla barn springer runt i gammaldags kläder och leker med hembygda leksaker alla går i träkyrkor. Nej, ingen höjdare direkt. Alltså jag gillar blödiga och puttenuttiga filmen men då får de gärna vara verklighetstrogna.

Nu fick jag precis loss en liten sak som satt fast i min tråd på baksidan av tänderna. Så gött!

Inga kommentarer: