söndag 28 juni 2009

Maaaat

En riktigt trevlig utekväll igår på ett väldigt varmt The Tivoli. Hade man smink när man kom dit hade det runnit av en när man gick där i från. Trevligt! Men det var kuligt i alla fall. Jag körde högklackat hela kvällen så jag har haft lite trevliga vadkramper under natten.
Nu är jag hungrig som en varg för jag har bara ätit jordgubbar idag, men vi ska grilla hos mamma och pappa ikväll så jag ska inte äta allt för mycket. Det hjälper inte direkt att titta på matlagningsprogram heller.
Sen blir det snart lite fotboll också minsann. Ska bli spännande. Känns som en match som kan sluta precis hur som helst. HIFs första match i deras matchtäta vecka också. Tre matcher på en vecka. Inte illa! Men det är bra träning så det är bara bra. Bra att spelarna som varit borta för U21 hinner spela in sig lite i laget innan Allsvenskan också. Den allsvenska matchen är ju den sista denna veckan så det är bra. Så det ska bli en mycket intressant match idag.

Inga kommentarer: