onsdag 10 juni 2009

Ally McBöna

Nu ska jag kolla Ally McBöna och försöka somna. Imorgon ska vi på lunch med Daniels far. Sen ska det letas present till kusin som fyller (eller har fyllt) år och till granne som tar student. Ja, nu är det fyra år sedan jag tog studenten. 4 år!! Och jag som trakasserade Danne för att det var 5 år sedan han tagit den när jag tog. Och nu är det snart 5 år sedan för mig också. Men då är det 10 för Danne. MOHAAAA!!!

Förresten vad hände med den där Mcböna eller vad den hette som fanns på Mcdonalds? Den gick nog inte hem. På tal om bönor så käkade jag bondbönor till kvällsmat. Jag hittade för 3,90 hektot på Stattena frukt och grönt. Så jag shoppade loss. Köpte även fetaost i deras lösvikt och jag kan säga att jag aldrig kommer äta någon annan fetaost för det var bland det godaste jag stoppas i truten.

Nu ska jag sluta babbla. Adjö då..

4 år... sinnessjukt...



Jag hittade vad som hände hamburgaren! Eller bönburgaren..
Den dog.

Inga kommentarer: