lördag 9 augusti 2014

Prehippa

Jag blev väckt av bankande på dörren idag och jag trodde minsann det var dags för möhippa! Jag trodde inte det för jag visste att Joanna hade planer, men sen var Emma helt hemlighetsfull igår och jag började fundera på om det verkligen var sant att Joanna hade annat för sig.. Så jag undrade allt och när det bankar på dörren så trodde jag det var på gång! Men det var bara Emma som kom med skumpa och var helt uppklädd och fabulous och sa åt mig att göra mig klar och dricka skumpan så skulle vi ha pre-hippa! Hon hade nämligen bokat dessertbuffépå Margretetorp. Så min frukost idag bestod av följande.



Och en lite flaska skumpa. Hehe! Riktigt najs! Och vilken vän man har som gör sådant! Sen shoppade vi lite och sedan begav jag mig till Landskrona för att kolla när Kalles Varberg mötte Landskrona BoIS och de sistnämnda fick stryk med 5-1. Heja Kalle!!

Nu har jag kvällsbadat i höga vågor och ska läsa en brudtidning Joanna köpt i London. Kanske får några sista minuten tips. Tror minsann att jag ska skriva ut festprogram samtidigt som jag läser. Känner ändå lite småstress över allt som ska bli klart nu. Fyra veckor kvar!!!

Inga kommentarer: