tisdag 5 augusti 2014

32 dagar

Jag har mest bröllop i skallen just nu. Mycket som ska göras och fixas. Men så KUL! Igår hade vi mamma, pappa och Julius på besök och käkade lite gott och kollade på fotboll. Förstår fortfarande inte Roars taktik (eller brist på taktik) och tycker att det är det som gör att vi inte kan stänga matchen och få med oss tre poäng. Riktigt tråkigt. Men det är alltid samma sak. Istället för att fortsätta sitt spel när man leder ska kan gå ner i någon slags passa runt och spela bakåt spel som bara leder till bolltapp i farliga situationer. Kan knappt skriva som det för man blir så förbannad. Helt knasiga byten också och för att vara helt ärlig tycker jag inte att varken Lindström eller Coffe har i truppen att göra längre. Hur man skickar ner talangfulla yngre spelare som gör bättre insatser till akademin är ofattbart.
Sen så verkar det som att Gashi är på väg bort. En stor favorit enda sedan första träningsmatchen jag såg med honom i -15 i Bjärnum och som varit en av de viktigaste spelarna i HIF på många, många år. Gashi ger alltid allt och har varit en av de som lidit mest av det obefintliga spelsystemet vi har just nu. Jag önska Gashi all lycka och tackar för allt han gjort för HIF.

Nu ska jag göra mig redo för att åka till sångcenter där Julius och Emma ska öva på sångerna till bröllopet. WIHO!!



Gårdagens fotbollssnacks!

Inga kommentarer: