onsdag 15 maj 2013

Godnatt fina tisdag

Då var denna mysiga tisdagen förbi. Daniel är ledig tre dagar i rad nu så man hinner med så mycket utan att bli stressad av jobbet. Idag har vi promenerat i skogen, Daniel var ute en runda med sin mamma, sen åkte vi till Väla och spanade i bestick och jag fick en Swedish grace mugg som jag önskat mig länge, sen åt vi på Pitchers och sedan en liten promenad i stan innan bion. Den var läskig men lite för slafsig för min smak. Jag gillar konstiga skrämmande saker som i Paranormal activity. Denna hade lite sånt men lite för mycket blod. Men det var ändå en riktigt bra skräckis. De är tyvärr ganska sällsynta. Vi såg förresten Evil Dead om jag inte skrivit det innan.
Efter bion åkte vi hem och kollade Eurovision i efterhand. Många tråkiga ballader och inte någon direkt favorit idag. Av de som tävlade idag var Ukraina min favorit. Hur Litauen och Holland gick vidare är ett stort frågetecken. Och hur Holland kan vara favorit är ännu större?? Hon stod och blundade hela låten och sjöng någon slags pratsång. Så tråkigt så klockorna stannade. Hade hon inte varit "känd" innan hade det nog inte varit någon Holland i final i år inte.
Hoppas på bättre bidrag på torsdag!



Kvällste i nya muggen.



Biodricka :)

Inga kommentarer: